قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فينال جام حذفي، 79 مصدوم بر جاي گذاشت
 

رييس مرکز حوادث و فوريت‌هاي پزشکي گيلان با بيان اينکه بازي فوتبال روز جمعه دو تيم پرسيوليس و بندر انزلي، 79 مصدوم برجاي گذاشت، گفت: 15 تن از مصدومان اين حادثه به صورت سرپايي در محل درمان و 64 تماشاچي نيز به بيمارستان‌هاي انزلي و رشت منتقل شدند.


  دکتر لاله فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين باره اظهارکرد: بازي روز جمعه دو تيم‌ فوتبال پرسپوليس و بندرانزلي 79 مصدوم بر جاي گذاشت.

وي با بيان اينکه تکنسين‌هاي اورژانس و امدادگران هلال‌احمر وظيفه پوشش امدادي اين بازي را بر عهده داشتند، گفت: 15 تن از مصدومان اين حادثه به صورت سرپايي و در ورزشگاه تحت مداواي امدادگران اورژانس قرار گرفتند.

وي با بيان اينکه 64 تن از مصدومان اين حادثه توسط امدادگران به بيمارستان‌هاي شهر انزلي و رشت منتقل شدند گفت: 38 تماشاچي اين بازي که به بيمارستان منتقل شده بودند براي مداواي بيشتر در بيمارستان بستري شدند.

فاضل با بيان اينکه صبح امروز 30 تن از مصدومان اين حادثه از بيمارستان مرخص شدند گفت: در حال حاضر هشت تن از تماشاچيان بازي تيم‌هاي بندرانزلي و پرسپوليس در بيمارستان بستري هستند که از اين ميان يک تن از تماشاچيان در قسمت ICU تحت مداوا قرار دارد.

رييس مرکز فوريت‌ها و حوادث غيرمترقبه گيلان در ادامه با بيان اينکه تمامي مصدومان بازي فوتبال دو تيم بندرانزلي و پرسپوليس در وضعيت مناسبي قرار دارند گفت: بيشتر مصدومان اين حادثه به علت تروما ناشي از ازدحام پيش از حد و قرار گرفتن در زير پاي تماشاچيان راهي بيمارستان شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 خرداد 1390برچسب:فينال جام حذفي, 79 مصدوم بر جاي گذاشت , ] [ 14:0 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 1927
بازدید کل : 93221
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1